テイン車高調ストリートベイシス That’s 660cc FF JD1


テイン車高調ストリートベイシス That’s 660cc FF JD1
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キャンペーン情報

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※北海道・沖縄・離島地域除く

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商   品   内   容
商 品説 明STREET BASIS(ストリートベイシス)
■ネジ式車高調整機構・・扱い易いスプリングシート調整式
■複筒式構造・・低反発でたっぷりストロークを確保できる複筒式
■減衰力固定式・・バランスの取れた推奨セッティング
■1台分KIT・・スプリング4本+ダンパー4本のサスペンションKITです
■純正マウント対応・・純正アッパーマウントをご使用下さい(マウントは付属しておりません)
メーカー名テイン
商 品 名STREET BASIS
適 合車 種<ホンダ:That’s 660cc FF>
■型式:JD1
仕   様■メーカー品番:GSH24-11AS2
■アッパーマウントタイプ(前/後):マウントレス
■基本セットバネレート(フロント/リア):F:3.0k/R:2.7k
■備考:HAS付 (可能車高調整範囲 Ft -75~-20:Rr -52~-22)
(当社管理番号)18-11003
価   格このオークションは別途消費税が必要です
定価:¥78,000→落札金額+消費税
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この商品は通常落札後約2~3日後(土・日・祝日等除く)出荷予定ですが、ご注文が集中した場合まれに在庫切れとなる場合がございます。
※予告無く欠品、生産終了の場合がございます。お急ぎの方はQ&Aにてご確認下さい。
納期情報はテインのHPにて御確認いただけます。
※テインのHPにて在庫確認の際は更新日の日付にご注意ください。
詳   細商品の詳細につきましてはメーカーの仕様に準じますので、商品の詳細について
知りたい方はテインのHPにて商品をご確認の上入札ください。

送 料 に つ い て(税別料金です。別途消費税が必要です。)
北海道北海道¥1,200
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関東東京都、千葉県、神奈川県、埼玉県、群馬県、栃木県、茨城県送料無料
北陸甲信越山梨県、長野県、新潟県、富山県、石川県、福井県送料無料
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■銀行振込税込み商品代金とお届け地域の送料の合計金額を指定の口座へお振込み頂きます。
お振込み金額=(落札金額+消費税)+(送料+消費税)(送料無料地域は必要ありません)
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お支払い金額=(落札金額+消費税)+(送料+消費税)(送料無料地域は必要ありません)
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お支払い金額=(落札金額+消費税)+(送料+消費税)(送料無料地域は必要ありません)
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ご 注 意 く だ さ い
※メーカー取り寄せ商品につきましてはメーカー欠品の為、通常納期よりもお時間がかかる場合があります。
 落札後のキャンセルは致しかねますので必ず落札前にQ&Aにて納期をお問い合わせください。

※画像はイメージになりますので車種により形状は変わります。

落札後のご連絡について
※商品落札後、当方より連絡がない場合は、メールトラブルの可能性がありますので
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 ご連絡前にご入金頂きますと不明入金となり処理に時間が掛かる場合がありますのでご注意
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 祝日の前日PM6:00以降に落札いただきました商品につきましては、月曜日または翌営業日
 にご連絡をさせて頂きます。予めご了承ください。

※お正月、お盆、ゴールデンウィーク等連休につきましては自己紹介にて
 ご案内させて頂きますので 落札前に自己紹介をご覧ください。


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S660

New Honda ~ New Honda S660 Roadster Convertible is Adorable



New Honda ~ New Honda S660 Roadster Convertible is Adorable
New Honda ~ New Honda S660 Roadster Convertible is Adorable
New Honda ~ New Honda S660 Roadster Convertible is Adorable

New Honda ~ New Honda S660 Roadster Convertible is Adorable
New Honda ~ New Honda S660 Roadster Convertible is Adorable

In America, Honda vehicles are primarily known for their practicality and reliability, rather than their cuteness. But, in much the same way that everything’s bigger in Texas, everything’s more adorable in Japan—including Hondas.

In its home country, Honda has released tiny, kitschy, and totally adorable kei cars, kei campers, and now, a lightweight roadster. The Honda S660 is a two-seater convertible that comes with a roll-back cloth top, a six-speed manual or CVT transmission, and a 660cc turbo three-cylinder engine that yields a whopping 66 horsepower.

Appropriately enough, this baby roadster was dreamed up by a relative infant in the automotive industry: 26-year-old design prodigy Ryo Mukomoto, who says the shape of the S660 was inspired by a speeding bullet.

“People of my generation think cars are simply a tool for transportation,” Mukumoto, who began the project when he was just 22, told Bloomberg. “I wanted them to say—hmm, this car is different. We have made a car that will turn heads.”

Sadly, there’s pretty much zero chance that this fun little head-turning roadster will ever be made available here in America—but if you ever take a trip to Japan, you might be able to smuggle one into your carry-on bag.

Aww, isn’t it cute? This is the Honda S660 roadster, the spitting image of the S600 concept shown at the 2013 Tokyo show. Only now it’s real, unveiled it you-can-actually-go-and-buy-it production form.

At least, you can if you live in Japan. The S660 will only be offered in its home market, which makes us very sad. Sweet Lord Of Baby Roadsters, we want one.

This micro roadster is the spiritual successor to the legendary, Nineties-tastic Honda Beat, joining cars like the Suzuki Cappuccino and Daihatsu Copen in the highly underrated, diddy-drop-top Kei car class.

Under the current rules, Japan’s Kei-jidosha can be no more than 3.4m long and 1.48m wide, with tiddly 660cc engines.

So, in essence, what you have here is a two-thirds scale version of the new NSX. There’s a driver-focused cockpit, mid-mounted, 660cc three-cylinder turbo engine sending power to the rear wheels through a short-throw six-speed manual.

A seven-speed flappy-paddle CVT is available, but you don’t want it. Because, like the similarly-sized Caterham 160, we’re told the Honda development team engineered the S660 to put a smile on your face.

Even though the tiny engine kicks out just 63bhp, the car only weighs 830kg. The aluminium and steel sub-frame is, we’re told, stiffer than the old S2000. We suspect it should be able to handle the fearsome power.

With a 45-55 front-rear weight bias, Honda says its engineers set out to ‘maximize the fun of turning’. But despite the RWD layout, don’t expect much in the way of micro-drifts: the S660 boasts brake-based torque vectoring for tidier cornering.

If you want to hear the tiny three-cylinder turbo thrumming away, all you have to do is peel off the roll-up canvas roof to exposure yourself to the elements.

The S660 is available in two trim levels – standard and Launch. Honda expects to shift 800 of these £11,000 baby roadsters a month, but will make no more than 660 examples of the special ‘Launch’ edition.

But unfortunately only in Japan. Kei cars run into trouble with US and European crash test legislation, so we won’t be getting it over here. However, there is the possibility that Honda could adapt the S660 to bring it in line with our strict crash regs.

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クルマに詳しい方!!コペンやS660はなぜ重いのでしょうか?
[スポーツ、アウトドア、車|自動車]
クルマに詳しい方!!コペンやS660はなぜ重いのでしょうか? ダイハツ・コペン 850kg~870kg ホンダ・S660 830kg~850kg スズキ・アルトターボRS 670kg(2WD) 「比較する対象ではない」といわれるかもしれませんが、馬力、排気量が同じで車高が低いコペンやS660が重いのはなぜでしょうか? アルトターボRSがコペンやS660より劣っている点があればお教えください。
コペン、アルトターボRS、S660どれが一番走りがたのしそう
[スポーツ、アウトドア、車|自動車]
コペン、アルトターボRS、S660どれが一番走りがたのしそうですか? オートマの場合で
ホンダのs660のカタログってもうもらえるんですか? 個人的
[スポーツ、アウトドア、車|自動車|新車]
ホンダのs660のカタログってもうもらえるんですか? 個人的にはオープンカー好きですが 将来性が無く荷物もあまり積めないけど・・・

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